Loree'n?

Svärfar Hasse tycker Puzzel och Melodifestivalen vinnaren Loree'n är väldigt lika. Båda borde klippa sig! Idag har Martin friserat vår lilla lurv. Så nu är han så fin så fin vår älskade vovve. Kärleken som man får av en hund är helt otrolig. Så ovillkorlig och trogen kärlek kan ingen mänsklig varelse ge. Att Puzzel är husses hund är ingen hemlighet. Men jag vill faktiskt skryta med att jag och Pufflet har hittat ett mycket djupare plan i våran relation. Tre månader tillsammans i lugn hemma miljö har nog stärkt våra band avsevärt. Jag ska vara ärlig och säga att han har räddat mig många dagar. Räddat mig från att helt gräva ner mig. Han har "tvingat" upp mig, ut i friska luften. Han har fått mig vakna till liv många gånger när jag som mest behövt det! Så visst är det sant. Hunden är människans bästa vän.


Kommentarer
Postat av: siv

Lilla gulliga Puzzel. Var glad att Ni har honom.Vi saknar verkligen Tapioca.Det är 1mån. på torsdag

sen hon lämnade oss.Men som tur är så har ju Malin så vi kan låna, men det är inte samma sak.Junior

är ju helt otroligKram farmor.

2012-03-19 @ 18:41:40
Postat av: Fitri

Låter som att jag har fattat ett riktigt bra beslut då ;)



Kram vännen <3

2012-03-19 @ 18:56:24
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0