Fredag

Idag är sista fredagen i denna månad. Snart går vi in i februari. Känns riktigt skönt att komma lite närmare våren. Våren är otroligt efterlängtad. Tror våren kommer vara väldigt behövlig detta år.
Den kommer inte bli som jag tänkt mig. Inte ens i närheten. För jag hade tänkt mig en vår med långa promenader med barnvagnen i högsta hugg. Utflykter med andra mammor och deras barn. Jag har föreställt mig hur jag låtit barnvagnen stå här utanför på altanen med en snusande bebis i. Hur vi hela familjen åkt ut till Järavallen på picknick. Mamma, pappa och barn, och så den lilla vovven. Samlad lycklig familj.
Nej, inget kommer bli som jag tänkt mig med denna vår. Men den är så efterlängtad iallafall. För med ljuset och värmen kommer även hoppet och styrkan tillbaka.
Men än är det januari..

Nu ska jag och farmor åka på en liten mini-loppis-runda. Man får göra sånt som piggar upp en om dagarna. Och som ni vet, så älskar jag ju loppisar!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Små små steg varje dag Ida.. Mysigt att farmor är där o pysslar om dig ;) Önskar Er en fin helg <3



Kram

2012-01-27 @ 21:05:02
Postat av: Ida

Ja, små steg.. Ha en mysig helg ni med:) ni såg ut och ha det gottit i soffan! Ger dig även en stor krya på dig kram<3

2012-01-27 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0