Ludvigs andra inskolningsvecka



Andra veckan för lilleman på dagis!! (Förlåt, jag säger dagis. Det är så mycket mysigare och passande namn tycker jag!)

Idag försov vi oss!! 8.43 vaknar jag och Ludvig som två yrväder. Ok, en pigg liten glad kille och ett yrväder till mamma.. På nedanvåningen står pappan och sjunger i duschen, som för övrigt börjar 9.00!!
Haha. 
Jag säger då det. Andra inskolningsveckan och vi får ringa och säga att vi kommer en timme senare.

Hur det går för Ludvig? 
Jo men denna lille man är nog som gjord för dagis!
Idag gav han mig en slängpuss och sen sprang han in till kompisarna.

Och vad jag gör när han är där. 
Ja alltså det är märkligt. Tänk så mycket tid man hade innan man fick barn. Men det där är ju olika, jag ville inte ha all den tiden. Utan jag drömde om det som jag har idag. Full rulle och ett vardagspussel!

Idag har jag hunnit vara ute och jogga, duschat och nu sitter jag med min tidning och lunch. 

Hoppas ni har en fin onsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0