Luddeliten

 
 
 
 
 
Jag ångrar min ganska så positiva inställning till snön. Nu är vi där igen. Puzzel blir dyblöt och golvmoppen tas fram i tid och otid. Det är blött och slabbigt ute på vägarna och vagnen blir hur skitig som helst...
 
 
Ni som tror att jag har något annat att blogga om än min son tror nog lite fel..haha. Jag är ledsen men det är HELA min värld och nu är det inget roligt att fota annat längre. 
 
 
Imorgon är det fredag och då är det lite planering för mig och min andra hälft. Inte Martin då utan Mette. Det känns mer som det är hon och jag som lever ihop nu. Haha. Är så otroligt lyckligigt lottad som har henne nära mig och jag är så innerligt förälskad i hennes dotter så jag kan helt enkelt skratta mig lycklig som får tillbringa så mycket tid med dem!
Som sagt så har vi lite saker att planera. Lovar att visa er!
 
 
Nu är det tvmys med min andra andra hälft. Han som jag inte kan leva en dag utan och som mitt hjärta fortfarande (efter snart 7 år tillsammans) gör frivolter för sådär titt som tätt!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0