Skryt skryt

 
Jag har alltid ansett att vara skrytsam är en väldigt oattraktiv egenskap. Jag liksom stänger av när det blir för mycket av den varan. Men tillåt mig att vara oattraktiv för ett slag. Jag måste få plocka fram en del i mig som jag egentligen föraktar. Skrytsamheten. Jag måste få skryta om det dyraste jag har. Min helt underbart fantastiska, helt något så otroligt söta son. Jag trodde inte att denna lille vän skulle kunna få mig så här knäsvag. Han är så förbaskat fin.
Den finaste faktiskt!
 
Jag är så förälskad.
Och det kan väl aldrig vara fel om att skryta om va?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siv

Jag tror att det blir en liten Martinkopia?
Väldigt bra tagna kort(nu skröt jag över mitt barnbarn) Det får man!!!!!.Kramar

2013-01-17 @ 09:15:22
Postat av: Mette

Finaste killen :)

2013-01-17 @ 10:34:55
Postat av: Therese Hindemith

Det är en mammas plikt att skryta om sina barn;)

Men jag håller med dig.Han är otroligt söt.
Blir såå glad när jag ser honom:)
Kram

2013-01-17 @ 16:03:25
Postat av: Monika

Haha...förväntar mig inget annat!! Skryt dig blå bara...för visst är han otroligt fin!! Och du har tagit otroligt vackra bilder på honom :) Gud jag kan sakna denna bebistiden!! Gosigt värre! Jag tycker fortfarande att han är en perfekt legering av dig & Martin :) Puss & Kram

2013-01-17 @ 19:38:06
Postat av: siv

Han är så gullig,vi får inte nog av att titta på .
honom. Vi får krama honom när Ni kommer hem hit.
Kramar

2013-01-17 @ 22:56:51
Postat av: Jessie

Han är jättefin! Det här förtjänar ni verkligen!

2013-01-21 @ 18:55:50
URL: http://halfmysize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0