När man ser fram emot framtiden, värdesätter minnena och njuter av nutiden

Åh, idag fick jag tid till att gå igenom sommarbilderna! Gud så underbart vi hade det vissa stunder. Jag jobbade hela denna sommar. Var bara ledig på helgerna. Men då passade vi verkligen på att hitta på saker. Några av dem finaste minnena från sommaren 2012 var när vi var iväg med Mette & Alexander till österlen. Vädret var verkligen på vår sida.
 
 
 
 
 
 
 
 
Liten liten Hilmamage!
 
 
 
Tänk att min älskade son låg där inne och växte till sig. Vi hade ingen aning om vem han var. Men det är ju nu självklart att det var han.
 
Skengravida
 
 
Bästa
 
 
 
 
 
Mamma var även på besök och vi hade några riktigt härliga dgar tillsammans!
 
Jag försökte ta vara på varje dag, även om jag tillbringade största delen på jobbet. Sommarkvällar kan var något av det skönaste.
 
 
 
 
Nu när man tittar på dessa bilder längtar man väldigt mycket till denna sommaren vi har framför oss. Då ska jag inte jobba ett endaste dugg. Bara vara hemma och njuta av att få vara mamma till Ludvig. Njuta av att ha en trädgård och ett hus. Njuta av fina vänner och familj.
Och njuta av att faktiskt kunna njuta!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Åh, bara känner hur härligt det är på bilderna, ljuvliga sommar! Så härligt med fina vänner att dela de sköna sommardagarna med :-)

2013-01-13 @ 17:06:29
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0