Badisar

 
Ludvig och Martin tog sig båda ett varsitt gott bad igår kväll. Jag längtar till jag också får krypa ner i ett varm bad. Och framför allt längtar jag till jag kan utnyttja fördelen med att ha en svägerska som har ett utespa;) 
Jag är ju lite av en badis, och har alltid varit.
 
Jag vill försöka föra över glädjen till att bada till Ludvig. Så jag har någon att plaska med när vi är på standen om somrarna. För Martin vägrar då att bada. Jag har kämpat med att få i honom i 6 somrar nu. Men nej. Han vägrar. Så. Jag hoppas på Ludvig nu!=)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ida du får komma och bada när som, här är alltid lika varmt och gott. Kram i massor

2013-01-06 @ 18:05:50
Postat av: siv

Lika söta bägge två, må jag säga.Kram

2013-01-07 @ 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0