Tvätta smått

 
 
I helgen har det tvättats massor av smått! Nu är allt genomtvättat och redo att användas. Jag vet. Det är en stund kvar tills det verkligen ska användas. Men jag måste passa på när tillfälle av ork ges. När jag har inspiration och lust att pyssla och dona lite. Det har kännts helt rätt och fullkomligt supermysigt att ha en massor av småkläder hängandes på torkställningen. Så vill jag alltid ha det. Små strumpor som knappt är lönt att hänga upp, för dem är så små. 
 
 
 

Idag stod det glykosbeslatning på schemat. Och allt såg fint ut! Denna gång var "roligare" än förra året. För idag hade jag med mig min vapendragare och min gravidtjocka vän som sällskap. Tiden gick lite snabbare när man kunde sitta och prata. Efter den mindre goa sockerdrinken och två timmar senare lyxade vi till det med en riktigt frukost på Espressohouse. Efter det var vi båda två helt slut och begav oss hem. Nu kan jag inte göra annat än att vila i eftermiddag. Så så är läget en måndag som idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad söta små strumpor ! Längtar så efter den lilla underbaring i magen ! Och längtar efter hans fina mamma med ! Vad skönt att allting gick bra och skönt att ha en fin vän med sig ! Vad gott det lät med frukost på cafe ! Önskar dig en fin dag !! Massa kramar

2012-09-25 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0