Pyssel

 
Idag har jag pysslat. Jag är en riktig pysseltjej. Men oftast går det i vågor. Jag måste oftast få inspiration från något håll innan jag sätter igång. Idag fick det bli test på en liten sängmobil. Just denna kommer nog hänga ovanför skötbordet nere i tvättstugan. Men nu när man blivit lite varm så kan man ju göra andra roliga projekt. 
Pysselprojekt där jag kan variera min sittställning, från köksbordet till soffan är det bästa. 
 
 
Idag har jag även varit uppe på jobbet och fikat med mina underbara kollegor! Så mysigt att träffa dem alla och stämningen är så god när man kommer upp dit.
 
 
Ikväll blir det fredagsmys med Calle och Caroline! En fullspäckad dag idag med andra ord.
Lika så blir morgondagen så det är tid för bästa tjejklubben! Även om jag säkert kommer vara begränsad under morgondagen ska det ändå bli kul att träffa alla igen. 
Så imorgon ska jag klä mig leopardmönstrat, ha läsglasögon och just nu målar jag naglarna med mina rödaste färg! Order som måste lydas!
 
 
 
 
Trevlig fredagskväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra där Ida! Order ska följas!!! Ses snart kramar

2012-10-06 @ 08:43:26
Postat av: Iza

Du får nog döpa om din blogg till Pyssellina istället ;) Du är en riktig Pysselmaja. Det får vi ta och göra när jag kommer tycker jag, Pyssla alltså :) Ha en härlig lördag med Tjejerna!

2012-10-06 @ 11:08:20
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0