När man bloggar ifrån avd 44

Anledningen till lite tystnad här på bloggen är att min lilla mage började göra ont natten till igår. Orolig (!) som vanligt så tog jag kontakt med barnmorskan som rådde oss att åka in till KK eller förlossning. Väl där gjordes ultraljud, Ctg kurvor och prover togs. Luddisen verka må bra där inne. Men mysteriet kring varför jag har ont kvarstår. Vilket betyder att jag också kvarstår ( eller kvarligger) här på avdelning 44.
Det är jobbigt att ha ont. Men ännu jobbigare att inte veta varför. Det huvudsakliga är ett lillkillen mår som han ska.
Vi är idag i v 34+2 så han får ju gärna lov att stanna där inne i några veckor till. Men jag kan lova att man blir bra sugen på att "plocka ut" honom när man ser alla dessa små nykläckta bebisar. L.Ä.N.G.T.A.R!


Kommentarer
Postat av: Iza

Tänker på er massor och hoppas innerligt att läkarna finner svar på vad som gör ont! Vill att ni ska må bra alla ni tre <3 Massa kramar

2012-11-10 @ 12:11:54
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Piccolacasa

Hej gummsi,
Tänker på er!!!
Nu ska jag kika på dina dina inlägg från senaste tiden. KRAM!

2012-11-10 @ 22:36:13
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Sandra D

Tänker på dig! Bra att de tar hand om dig

2012-11-11 @ 01:07:40
Postat av: Therese Hindemith

Misstänkte att det var nåt:(
Hoppas det går bra.
Tänker på dig i massor<3
kramar

2012-11-11 @ 07:43:50
Postat av: Monika

Åh Ida! Va bra att ni åkte in! Och jag hoppas Ludde väljer att gotta sig lite till i värmen ;) Och vilken fantastiskt fin mage du har!!! Hur känner du dug nu? Har smärtan avtagit? Hoppas att ni alla mår bra fina du! Kramar

2012-11-11 @ 12:20:25
Postat av: mona-lisa

Underbar och vacker mage du har fina Ida. varm kram

2012-11-14 @ 00:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0