Livsviktigt

 
Fotoutmaning. Livsviktigt.
 
Jag var tvungen att ta en bild som Martin knäppte på mig härom dagen.
För det är det som är det mest livviktiga för mig.
Mitt barn i magen. Ett livs levande litet barn som bökar runt i min mage.
Det finns inget annat i min värld just nu känns det som. Bara min mage och det älskade barnet som ligger där inne. Inget annat kan med hästlängder slå hur viktig denna mage är. 
Denna lille killen kommer nog aldrig förstå hur otroligt livavgörande han är för mig och Martin. Kanske inte förrän han själv får barn. Men jag ska göra mitt allra allra bästa att försöka förklarar det för honom vajre dag i resten av mitt liv. Han är redan, trots att han inte är född, hela mitt liv.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Den lille killen kommer veta och känna från första stund hur livsviktig han är för er och för att inte tala om älskad <3 Kramar

2012-11-19 @ 18:16:18
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Piccolacasa

Vackert och klokt! Och så roligt med bilderna från ert hem nedan, väldigt fint! kram!

2012-11-19 @ 20:53:36
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Veris

Tror redan han känner hur älskad han är därinne i värmen:) och snart så får ni äntligen hålla denne lille prins i er famn:)
Kram<3

2012-11-19 @ 22:11:28
Postat av: Monika

Åh...Ludde vet! Det kan han nog inte undgå att veta ;) Fin fin FIN mage är det! Kramar i massor <3

2012-11-20 @ 20:32:59
Postat av: Anna

Vilken underbar mage ! Och där inne finns världens finaste Ludde ! Han kommer känna sig så älskad av sina fantastiska föräldrar , finare kunde han inte få <3 Puss på er !

2012-11-20 @ 21:46:11
Postat av: Fitri

Vackra gravida kvinna !! Finns inget mer värdefullare i världen än våra barn vi bär inom oss o med oss i resten av våra liv <3
Vet att du kmr bli o redan ÄR en underbar mamma Ida.. Precis som jag visste det när du hade Mollymagen :)
Ludde är så önskad o så älskad !

Stora bamsekramar till Er <3

2012-11-21 @ 11:10:08
Postat av: angelina

All lycka till er! Jag blev moster till en underbar liten änglakille i mars, <3

2012-11-28 @ 10:14:30
URL: http://angelinav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0