Inspiration

 
 
 
Jag drömmer om en vit jul! 
Detta hem är så vackert så jag svimmar en aning. Om jag var några tusenlappar rikare så hade jag köpt matstolarna på studs, kan jag lova. Tänk vilken dröm att få sita så skönt när man äter sina måltider. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En annan dröm är en jul i fjällen i en sån här stuga. Tänk er vilken drömjul. Massor med snö utanför. Kallt och krispigt ute. Varmt och ombonat inne. Jag ser mig själv gå runt i mina rödrutiga pyjamasbyxor, lite ruffsigt hår, julmusik på hög volym och nyfödd bebis på axeln. På fötterna har jag dem gosigaste duntofflor man kan tänka sig. Doften av glögg och julskinka. Tillsammans med familjemedlemar turas man om att mysa ihop i soffan. Antingen med något kul spel. Eller bara med en bra bok. Eller det bästa; bara en stund att stirra in i elden och tänka på att livet är himla fint ändå...
 
 
Jag kom på en himla bra julklapp till mig och Martin (för er som undrar, hihi) ; denna helt underbara soffa! Varför har inte jag en sån egentligen?! Det står ju helt klart mitt namn på den=)
 
Dessa ljuvliga bilder kommer ifrån Slettvoll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0