Fotoutmaningen

 
Nu har jag kommit till hälften i fotoutmaningen. Och det känns fortfarande som en kul grej att göra här på bloggen. Speciellt nu när det inte finns så smycket annat som händer i mitt liv. Förutom en hemskt lång väntan efter liten bebis.
Det kanske inte är dem mest inspirerande bilderna jag tar. Men det dem är sedda från mitt perspektiv och just nu är livet inte mer inspirerande än så här. 
 
Från ovan.
 

Idag är det mjukisbyxor (som många andra dagar) som gäller. Mina otroligt sköna skor fick jag av Iza sist hon va här. Dem är så himlans perfekta att ha just nu. Behöver knappt böja mig ner för att få på mig dem. Vilket är underbart! Jag gör ju inga störra utsvävningar i promenadväg nu för tiden så dessa funkar alla dagar. 
 
 
 
Imorgon är det återigen dags för flödesultaljud och tillväxt+fostervattensultaljud. Längtar. Dem dagarna jag fått vara och lyssna på lillen hjärta hos barnmorskan. Eller ännu bättre dessa dagar när vi får se honom ligga där inne och buffa är just nu dem bästa dagarna. När vi får höra att allt ser normalt ut och han verkar hur pigg som helst. Det är dem dagarna som jag känner att hoppet är som störst och oron som minst. Tyvärr så kan det ändras till dagen efter och jag sjunker ner i orosträsket igen.
 
Men imorgon ska vi som sagt få se honom på skärmen igen. 
 
 
Hoppas ni där ute har en mysig onsdag! Idag är en sån onsdag som det är perfekt fikaväder. Så passa på =) Tända ljus, sörpla kaffe eller te. Njuta av nån söt gobit. Det behövs inte så mycket mer en grå novemberonsdag tycker jag. Men sen är jag ju också fikafrälst!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Ja skorna är ju bara för sköna :-) Ge luddeliten en slängkyss från mig imorgon :-) Puss och kram

2012-11-21 @ 18:17:53
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0