Fota barn

 
Igår fick jag återigen möjlighet att fota dessa två små godingar! Dem är bara för söta. Det gäller att jobba snabbt när det handlar om att fota små barn. Det är liksom inte jättekul för dem att sitta och höra på oss "titta hit" "åhh här kommer en fågel.." Haha. 
 
 

Jag tror jag kommer bli expert på att fota barn så småningom. När jag får min egen som jag kan öva på hela dagarna långa!=) Stackars Luddeliten, haha.
Han kommer inte känna igen sin mamma om jag inte har en kamera i högsta hugg.
 
 
 
Idag är det annars en grå novembermorgon. Det var minsann lite halt i morse när jag körde Martin till jobbet. Det var runt -0. Då gäller det att ta det lugnt ute på vägarna.
Annars är det det vanliga på agendan idag. Barnmorskan och sedan försöka ta det lilla lugna nu på dagen. För sedan ikväll är det dags för den årliga kransbindningen med svärmorsvägerskorna och moster Karin. Alltid lika mysigt! Eftersom jag redan har en dörrkrans så ska jag ikväll försöka piffa med lite inomhusdekoration tänkte jag. 
 
Hoppas er start på veckan blir bra!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0