Favorit i garderoben

Utmaning 10 i fotoutmaningen.
 
 
 
 
Denna klänning inhandlade jag nästan exakt för sex år sedan. På Indiska. Jag köpte den inför pappas begravning den 3/11-2006.
Den blev speciell.
Sedan bar jag den på lille Ebbes dop som var för ca 5 år sedan.
Därefter så har jag haft den på ett bröllop.
Jag hade den vid ett tillfälle vid förra julen när jag var höggravid med Molly.
 
Jag känner mig alltid fin i den.
Den faller så fint och den ger en klassisk look.
Jag vet att jag kommer använda den många många fler gånger.
Men jag väljer mina tillfällen. För det är ingen klänning jag bara slänger på mig i all hast.
Ne. Denna klänningen är för dem där speciella tillfällena i livet.
 
Mitt absoluta favoritplagg i min garderob. Kanske för att den fått vara med vid viktiga tillfällen i livet. Eller kanske för att jag känner mig så fin i den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0