Entré

 
Min entré och jag har ännu inte kommit överräns. Jag är inte klar med hur jag vill ha det här hemma i hallen. Det är så viktigt med entén i ett hus tycker jag. Det är där man har chansen att ge det första intrycket.
 
Idag hänger min finaste lampa mitt i rummet. Den är inte ultimat placerad just där. Med tanke på den långa toffsen som hänger ner. Men det är det som är kul med den tycker jag. När vänner och familj nästan alltid går in i den och får toffsen i ansiktet. Lite mer spänning i det hela då.
 
 
Denna underbara matta har jag ärvt av farmor och farfar. Jag har haft den uppe i min garderob innan. Och där gjorde den ju inte så mycket glädje. Så vid ett tillfälle la jag ut den i hallen för att den skulle rätas ut efter jag hade tvättat den. Och den hade ju en given plats där. Den ger ett ombonat och varmt intryck när man kommer in hos oss.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Ja mattan har en självklar plats i hallen, där är den spektakulär :-) löv löv löv it! Kram

2012-11-13 @ 17:54:56
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0