Världens bästa mamma

Jag har världens bästa mamma!
Önskar så att jag skulle kunnat få ge henne en stor kram idag på hennes dag. Men den kramen får vänta till nästa helg!
Någon som också är världens bästa är min fina farmor. Pratade med henne innan idag och vi konstaterade att det såklart är hennes dag idag med, trots att hon är fars mor.
En annan mor som är en av dem bästa mammorna jag vet är Martin mamma, min bästaste svärmor.
Och mina ljuvliga svägerskor, ja bättre mammor är svårt att hitta.
Anna min vän är Amalias stolta mamma och gör det bästa jobb man kan som mamma till henne. Sofie är helt klart jordens supermamma till sötaste Axel och Maja.
Malin, väldigt ny i mammarollen. Men jag pratade med henne idag och jag kunde höra hur lugn och cool hon var i sin nya roll, mamma till lilla Edvin 2 veckor.





Vi är helt klart en hel bunt med underbara mammor som älskar våra barn till tusen. Och jag är så stolt över att ha förundransvärda mammor i min omgivning som både inspirerar och lär mig massor om att vara en supermamma.



Idag är jag en stolt mamma till den finaste lilla ängeln jag vet. Min dotter Molly. Jag har pussat extra på hennes foto idag och önskat att hon kunde komma tillbaka. Om så bara för en bråkdel sekund så jag kunde ge henne en stor mammakram. Hoppas hon känner hur mycket jag älskar henne. Och att hon var hon än är ser hur mycket vi saknar henne. Varje eviga dag. Var eviga sekund.


Hoppas ni alla fina mammor där ute har haft en ljuvlig dag!
Stor kram till er!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Denna kram går till en av de starkaste och finaste mammor jag vet, och den är till dig fina Ida! <3

2012-05-28 @ 15:11:40
Postat av: siv

H åller med Sofie helt och fullt, Du om någon har verkligen visat vilken fin änglamamma Du är.

Så småningom kommer DU att vara världens finaste

mammatill en liten "svalövare".Kram farmor

2012-05-30 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0