Idag är det vår!

Istället för att plocka fram vårkläderna så gav jag ett par gamla godingar en helt ny våroutfit! Dessa stolarna är ärvda från farfar. Som i sin tur fick dem av sin farfar! Efter många år på nacken så behövdes dem piggas upp lite! Och vad är då inte bättre än ett riktigt blommigt tyg, knallrosaband och självklart vitt trä.
Jag har även sytt ett riktigt sött förkläde till en liten flicka. Undra vem? =)
Det finns så mycket fina tyger där ute i affärerna så jag bli helt tokig.
Idag är det vårvärme!

Kommentarer
Postat av: Iza

Oj va fint! Vårigt och härligt, du är duktig du:) Du ger mig inspiration varje dag:) Önskar och längtar tills jag oxå kan sätta mig ner med min symaskin och låta inspirationen flöda:) puss

2012-03-02 @ 14:57:05
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Piccolacasa

Väldigt fint tyg! Var har du köpt det? Kan man beställa en vit karmstol med sån sits, hahaha!

Kram!

2012-03-02 @ 17:17:37
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Ida

Tack ;)



Alltså gå in på Panduro och kolla deras tygsortiment! Helt fantastiska tyger! Christin, om du vågar lämna möbler till mig så hjälper jag gärna till, absolut! Jag tycker ju bara det är kul!

2012-03-02 @ 18:29:23
Postat av: Anna

Vad fint det blev ! Du har verkligen känsla för färger och stil ! Jättefina tyger man blir glad av dem ! Hoppas ni har en fin fredags kväll ! Kramar

2012-03-02 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0