Dagens bästa

Mys-med-Mia-dag! Lunch och fika hann vi med emellan allt prat. Snickesnackisarna Ida och Mia:) Ja vi hade så mycket att babbla om att vi glömde lille Puzzel ute i trädgården. Jo, vi kom hem efter en miniloppisrunda. Puzzel hoppa ut ur bilen och vi bar in våra fynd och lunchen. Väl inne så dukade vi upp och åt lunchen i lugn och ro. Det pratades på och när det var dags att sätta på kaffe så ser jag min lille vovve som står på utsidan av altandörren och tittar in. Lille vännen hade säkert varit ute i ca 45 min!! Men kan lova er, jag tror inte han lämnade tomten för en sekund. Men gissa om jag hade dåligt samvete sedan! Han fick smaka rätt så många tuggor på min vaniljbulle sen:) trots detta lilla missöde så har det varit en ljuvlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så underbar kvinna så jag hade kunnat käka upp dig!<3 Fina fina fiiiiiina Idis! Åh vilka mysiga familjemedlemmar ni har, hade nästan hoppats på att ngn av dem smitit in i bilen!;) Tack kära du för en härlig dag!<3 Pussar

2012-03-21 @ 23:07:21
Postat av: Piccolacasa

Avundsjuk!!! Fast det är ni värda :)

Skällde han inte lille Puzzel? Våra skäller och krafsar på dörren så man kan inte missa dem.

En dag kan du väl berätta vilka loppisar du går på!

Kramkram

2012-03-22 @ 00:15:52
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: siv

Fram med skämskudden, unge! Glömma sin bästa vän så där.Kram farmor

2012-03-22 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0