Elos IPL+laser dag i Malmö

Idag har varit en riktigt spännande dag! Första dagen på min Elos IPL och Laser utbildning. Jag ska nämligen börja göra laser och IPL behandlingar på jobbet.

Med dessa maskiner kan man jobba för att permanent ta bort hår på hela kroppen. Hår i ansiktet.
Man kan dämpa och reducera ytliga kärl i ansiktet. Även jobba på hudspänsten och ge hudytan ett riktigt lyft!

Så himla spännande! Superkul att få möjligheten att utvecklas inom yrket! Dock är jag helt slut i både huvud och rumpa efter en heldag med massa information. Vi hann även prova att göra behandlingar på varandra. Tyvärr fick inte jag någon behandling själv, eftersom jag är gravid och då får man inte få dessa beh, utan fick nöja mig med att göra på dem andra:)


Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Säg till om du behöver någon att träna på :))

2012-06-21 @ 01:03:04
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Vad roligt att du är gravid igen, STORT STORT GRATTIS till er! När är de beräknat? Hur mår du? Trevlig midsommar. Kram

2012-06-21 @ 07:19:49
Postat av: Ida

Christin, jag behöver någon att öva på!! Jag har en annan som jag ska öva armhålor på. Men du kanske har ben eller något annat skoj område! Behöver typ 2 beh tillfällen, och gärna så snart som möjligt:) hör av mig!



Jeanette, tack så mycket:) känns skönt men ändå oroligt, såklart. Men det värsta har redan hänt känns det som. Och denna gång har vi bara bestämt att det kommer gå bra! Trevlig midsommar till dig med! Kram

2012-06-21 @ 07:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0