Bloggar närmast hjärtat

Fick av fina Christin en  Liebster blog award. Tack snälla för det=) Skriver som henne att jag inte riktigt vet vad det är. Mer än att jag ska ge fem andra av mina favoritbloggar en utmärkelse.


Tack Christin för utmärkelsen! Denna kvinna inspirerar på många plan. Allt ifrån trädgård och inredning till kost och hälsa!


Min bästa vän Patricia som i vått och
tort finns där i alla lägen! Vet inte vad jag hade gjort utan dig vännen!


Underbara och vackra trebarnsmamman Fitri som lever i mitt gamla barndomshem med sin soulmate Timmy och deras söta små guldklimpar! Fitri är en fin och godhjärtad människa rakt igenom.


Min gamla fina vän Malin som väntar ett litet pyre till våren och är
lyckligt gift med sin Magnus.
En vän som trots många år ifrån varandra alltid finns där och stöttar mig under svåra stunder. Det visar på att "Gammal vänskap aldrig rostar".



Sandra är en till gammal vän som jag
saknar otroligt mycket! Är så glad att hon börjat blogga om sitt liv.


Dessa bloggar ligger mig varmt om hjärtat. Och är så glad att jag kan följa mina vänner på detta sättet! Få följa med in i deras liv och bli inspirerad och uppdaterad!







Kommentarer
Postat av: Fitri

Vad glad jag blir Ida =) Så fina ord, känner mig superhedrad!

Du ska veta att din blogg även är en av dom som ligger mig närmast hjärtat med ;) Stora kramar till dig!!

2012-01-29 @ 16:44:10
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0