Gott nytt år

 
 
Vi önskar er alla ett riktigt Gott nytt år.
 
 
 
 
Jag vill passa på (eftersom jag vet att det är många av er som läser bloggen) att rikta det STÖRSTA tack till er alla som funnits runt om detta året.
Alltifrån våra U.N.D.E.R.B.A.R.A familjer som funnit där dag och natt i vått och tort. Utan er alla hade vi varit spillror på ett öppet hav. Blåst bort utan att hitta land igen. Utan er hade vi inte klarart detta.
 
 
Ett varmt till våra helt otroligt fantastiska vänner som kommit hit till oss i ur och skur. Till er vänner som funnits på andra sidan luren och lyssnat. Lyssnat och lyssnat. Till er vänner som funnits där genom att skicka en tidning eller en god choklad på posten, allt för att göra min dag lite bättre. Till alla er som skickat en god omtanke via mejl, facebook eller andra media. 
 
Tack till mina "gamla" kunder på Hudvårdsstudion som skickat kort och varma
tankar när vi som mest behövt det.
Till alla mina hud-kollegor. Nya som gamla. Fina tjejer som lyssnat och funnits
där och gjort min vardag till en fungerande vardag.
 
Till er som kommenterat här på bloggen och sagt så himla varma och fina
ord när jag som mest behövde höra dem. 
 
 
Tack! Tack och åter tusen tack! Till er alla. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så överröst med bekräftelse om att folk runt omkring verkligen bryr sig. Vart ända ord. Varje kram. Ja, t om en blick. Har värmt så långt in i benmärgen.
 
Ni alla ska veta att det spelar ingen roll hur man säger det. Eller vad man säger till någon som är i sorg eller bara allmänt nere på botten. Faktum är att man behöver egentligen inte säga något. Man märker, när någon ger sitt stöd eller medlidande.
Och även om ingen kram i världen kunde göra min sorg mindre så är värmer det så gott av att veta att man inte är ensam. 
 
 
Så till er alla från mig: Tack. För att ni funnits där. På ett eller annat sett. 
 
Och imorgon vaknar jag upp till ett helt nytt kapitel...
Kapitel år 2013!
 
 
Gott slut!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

<3

2012-12-31 @ 22:18:03
Postat av: Piccolacasa

Så fin han är! Grattis! Och god fortsättning på det nya kapitlet! Många varma kramar Christin

2013-01-01 @ 12:42:12
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: siv

Älskade gumman vi ÄR för Er. Har alltid varit och kommer att förbli. Ludwig är faktiskt lik en riktig prins i sin fina tröja.

2013-01-01 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0