Dressintur och sängliggande

Hela gänget. vi var 20 personer som gav oss ut på en liten tur. Strålande väder hade vi även som sällskap!
 
Så här glad var Martin innan vi satte igång! Helt ovetande om hur svettigt det skulle bli.
Älskade vänner.
Och så trampade vi i väg.
 
Alex behövde färdkost iform av öl. Jag och Mette delade på en chokladkaka..
 
Vidunderliga vyer.
 
'
Linda och hennes vän var glada!
Lång solig väg tillbaka.
 
Det viktigaste på hela resan var grillstoppet! Här stannade vi i någon timme och åt och drack och tog igen oss.
 
Linda och Mia!
 
Jag poserar...
På väg hem i skymningen. Efter denna tur så begav vi oss ut till Linda och Daniel där festen fortsatte i form av poolparty. Jag badade inte. Utan satt och kurade ihop mig med en go filt och kollade på alla andra sommarberusade härliga människor.
 
 
Tack för en mysig lördag!!
 
 
 
 
 
Idag är jag inte tuff. Fast det har jag inte varit på länge egentligen. Idag är en dag då jag pendlar mellan att ligga, halvsitta och helsitta i sängen med datorn i knäet. Usch när man inte känner igen sin kropp. När huvudet vill något annat men kroppen säger ifrån med raka besked. Men nu är jag vuxen och förståndig nog att inse att jag inte hjälper någon annan geneom att trotsa detta. Utan efter en urjobbig dag igår så tvingade jag mig själv att stanna upp. "För fasiken Ida. Vila upp dig. Ta hand om din kropp. Tänk på att den ska orka bära bebben lite mer än 3 månader till..." sa jag till mig själv. 
Så idag ligger jag här. Vilar och tänker på mig själv. Ovant men tacksamt.
 
 
 
Ta hand om er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Hej goding! Så många fina inlägg här fanns! Trädgårdsbilder, kattungar, ballerina till frukost. Lovely!
Väldigt nöjd över att du tvångsvilar.
kram!
ps återigen tack för de fina orden om slut som inte finns. Det du skrev betyder jättemycket för mig!

2012-08-22 @ 00:19:02
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0