Inspiration!

Idag är ledig lördag!! Toppenskönt. På förmiddagen åkte jag och Sofie till ett jättemysigt ställe ute vi Västra Strö (?) Ut förbi Trollenäs slott iaf. Detta va bara hur bra som helst. Tre små hus där det var överfullt med inredning, prydnader, plotter och möbler. Det var rena julaftonen! Ja jag kunde ha köpt hur mycket som helst! (Om jag hade haft en massa pengar vill säga, hihi)

 







Ni skulle varit med!
Nu stänger dem tyvärr i ca 2 månader, och öppnar igen i mars.


Nu på eftermiddagen blir det lite knep och knåp. Och jag tror minsann att en liten powernap ska hinnas med. Martin har redan hunnit med en stund här i soffan=)
MYSLÖRDAG!

Ikväll blir det myskväll! Jag har tjatat länge på Martin om att åka på bio. Men har inte lyckats övertala honom, och jag tror inte jag lyckas idag då jag tyvärr inte hann hem och hämta honom när han slutade jobbet. Så stackarn fick gå hem.
Så bio blir det nog tyvärr inte...men man ska aldrig säga aldrig.




Hoppas nu ni får en riktigt bra lördag!





Kommentarer
Postat av: siv

Stackars Martin, fick han gå två mil.Lilla gumman, var rädd om Martin.Han är guld värd. Kram,kram

2011-01-15 @ 16:14:04
Postat av: siv

Stackars , stackars Martin. fICK HAN GÅ TVÅ MIL.kRAM

2011-01-15 @ 16:17:18
Postat av: familjen Hedin

Lillebror, det är bra med motion, 2 mil hade varit nyttigt, hihi. Nu hade han turen att det bara vara några meter hem idag. kram

2011-01-15 @ 17:17:58
Postat av: Alexandra Rebane

Den butiken får du ta med mig till vid nästa Skåne besök som jag tycker skall boka in nu i vår....ha en fin kväll finaste Ida :)

2011-01-15 @ 19:22:04
Postat av: Anonym

Låter som en alldeles underbar lördag! Vilken fin butik den får vi minsann ta en tripp till tycker jag.. ;) Ha en skön dag! Puss

2011-01-16 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0