Som förbytt



Jag har nog aldrig varit en sån där riktig frukostmänniska. Framför allt inte under tonåren. Men någonting har hänt nu. Kanske är det för att jag känner mig lite mer "tvungen" att få i mig något på morgonen. Men också för att det är en väldigt mysig stund. Till och med Martin har gjort mig sällskap nu på mornarna, mysig start på dagen!


För övrigt är det höst här i skåne idag. Blåser och viner och termometern visar inte många grader över 10 trecket...Jag har kofta och en liten tunnare halsduk.
Men jag älskar hösten så den är så välkommen så..fast..i mitten av augusti känns kanske lite väl tidigt.


Idag fyller min fina älskade mamma år! Stort GRATTIS till henne! Snart får jag träffa henne och då ska hon få en bamsekram av mig!!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fitri

Frukosten var o blev oxå superviktig o uppskattad under mina graviditeter.. Slarvade jag lite, så mådde jag apa för resten av dagen. Sen vad man kallar för frukost..det är ens egna val ;) Blåbärsmuffins o vaniljyoghurt blev min vääääldigt ofta =)

2011-08-11 @ 23:24:13
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0