Nygammalt!

Hoppas eran helg har varit/är bra! Min har varit precis som jag ville att den skulle bli=) Denna helg var den sista oplanerade helgen på väldigt länge framöver. Så vi försökte hålla den så in i det sista. Pyssla med sånt vi gillar här hemma och sånt som behövs. Ha tid att ta en tupplur (läs Martins lilla sovstund=)) fika lite, lära katterna att få vara ute utan koppel, sovmorgon...osv.

Sen igår eftermiddag blev det spontanplanerat en liten vinkväll med två goa tjejer. Och vi hade en jättemysig kväll med MYCKET snicksnack hit och dit, ostbricka och massa godis=) Tack Linda och Therese!

I tordags när vi var lediga åkte vi en tur ut till Emmaus, favvoloppisen. Där hittade vi ett lite större bord med två inläggskivor. Perfekt! Vi va i stort behov av ett större bord. Inte till vardags, men så fort vi är fler så blir det trångt plus att det ser lite fjuttigt ut...


FÖRE:


EFTER:






Bordet kostade oss 125 hela kronor.
På bordet stod det två ljustakar, 25 kr för dem och dem fick garanterat följa med!





Sen har jag även tagit tag i gardinfix.


Utan gardiner:


Med gardiner:








Nu ska jag ut i garaget och snickra ihop nästa projekt! Spännande va?! Jag kommer klart visa
mitt mästerverk här sen. Sen laddar jag inför kvällens träningspass! Va ju på dubbla pass förra
söndagen och det gick jättebra! Så det ska jag fortsätta med, skönt!


Ha en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra det blev med bordet! Verkligen smart med sånna bord med "iläggskiva"(haha,heter nog inte så)

Gardinerna var ju jättefina:) Duktig du är! Blir spännande att se ditt nya projekt;) Puss och kram!!

2010-05-16 @ 14:19:55
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: familjen Hedin

hej vännen. Såå fint bordet och gardinerna blev. Du är sååå himla duktig. Vi kommer nog en dag och hälsar på. Hur mår cloetta? Tänk om det blir små clödddisar, vad häftigt. Ha en fotsatt skön söndag och träna för mig oxå, här sitter förkylningen fortfarande kvar. kram kram

2010-05-16 @ 18:05:27
Postat av: siv

Gud,vad Du är duktig,vem har lärt Dig allt.Vad fint det blev. Dessutom hann Ni varva med lite trevligt lördagsmys också.Längtar till Du kommer,Blir som förr när Du sov hos oss.Kram,kram.

2010-05-16 @ 18:26:20
Postat av: Anna

Ida du är så grym!Vad fint det blev man blir riktigt inspererad av dig! Ni har så fint!!

Bordet blev verkligen jättefint ja allting är toppen fint!!



Ha en fin kväll!Kramar

2010-05-18 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0