Huset fullt i sommar!



Semester, sovmorgon, kaffe ute i morgonsolen, bad, sol, vänner, grillkvällar, kärlek!
Det tar aldrig slut. Det finns så mycket underbart med sommaren. Å som jag längtar.
Våran sommar är relativt oplanerad. Vilket bara är skönt. Vi fick för några veckor sedan reda
på att vi ska bli mormor & morfar!!! Vi vet inte exakt, man jag gissar på om ca 3 veckor som
kommer våra älskade katter bli föräldrar. Så vi vet ju vad vi har och göra i ca 12 veckor efter det!
Jag har haft en antal kullar med kattungar tidigare. Men jag har nog aldrig längtat så
här mycket, haha. Det finns inget mysigare än en liten hårboll att mysa med.Sen är det inte l
ängre så mysigt när kissarna börjar närma sig flytt (12 veckor gamla)
Vi vet ju inte hur många bebisar det är i Cloettas mage, men jag antar att det är minst 4 st, för hon
är riktigt stor, redan!



I helgen ska jag och kollegan upp till Stockholm på en revlig visit! Ska bli riktigt skoj!



Ha en riktigt skön torsdag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt med kattungar! Önskar att jag kunde ta en kissekattunge sen :( , mysigt! Hoppas att trippen upp till Sthlm blir rolig! Ta hand om dig så hörs vi snart. Puss och kram

2010-05-28 @ 10:02:01
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Spännande med små kissemissar! Jag vågar nog att dem kan vara i min famn! Längtar tills midsommar då vi kommer ner till er!Ska bli så mysigt!!Massa kramr pussar från mej

2010-05-29 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0