Golv i tankarna

Ja just nu cirkulerar det golv i tankarna. Vi måste ta ett beslut om vilket golv vi
ska ha på undervåningen! Tiden går snabbt och det bästa hade varit om golvet
var levererat till plats på inflyttingsdagen=)


Som bekant gillar jag vitt och ljust!


Kontrasten vitt och mörkt är riktigt fint!


Levande golv!


Detta golv ligger riktigt bra till hos oss=)




Det är inte det lättaste! Samtidigt som det är riktigt kul att leta, kolla och drömma sig bort=) Men det kommer säkert bli jättebra den dagen vi väl tagit ett beslut!

Idag har jag halvdag! Alltid skönt att ha förmiddagen till lite sovmorgon, fix och så här hemma!


Idag skulle pappa fyllt 50 år! Saknar honom mer än någonsin. Önskar så att han kunde fått vara med och delat glädjen kring huset. Han var ju ett av det bästa bollplank man kunde ha. Ikväll ska vi gå till minneslunden och tända ett födelsedagsljus till honom! Önskar jag kunde fått ordna en stor fest för honom, så som jag gjorde för mamma...


Kram på er!










Kommentarer
Postat av: Iza

Mycket inspiration på gång:) Roligt! Min favorit är kontrasten vitt och mörkt..riktigt snyggt! Tänker på dig ikväll min vän! Tänkte att jag skulle ringa men vill inte störa. Massa kramar!!!

2010-01-14 @ 19:00:44
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman! Kan tänka mig att det är svårt att bestämma sig finns ju så mycket fint! En sak är säker i alla fall vitt är underbart!!

Alla mina tankar går till dig idag!

Vi hörs till helgen!

Massa kramar

2010-01-14 @ 20:59:30
Postat av: siv

Våra tankar gick till ig igår,skulle ringt.Vi var på kyrkogården lade en bukett med röda rosor och tände flera ljus.Minns den dag han föddes som igår. Snö och vinter var det då också.Mitt hjärta går nästan ikras ibland. Kramar farmor o farfar.

2010-01-15 @ 11:52:18
URL: http://www.malinelvira.blogspot.com
Postat av: Ida

Tjejer vad hade jag gjort utan er, tack snälla för era fina kommentarer!



Farmor, jag tänkte på er oxå igår..måste vara så tugnt för er..han är saknar och kommer alltid att vara det!



Puss på er alla!

2010-01-15 @ 20:36:54
Postat av: Christin

Härliga bilder! Lycka till! kram

2010-01-18 @ 21:53:02
URL: http://barachristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0