Frisk luft och vegmat!

Ja idag har varit en riktigt nyttig dag!

Igår kväll vid 22.15 ställde jag mig för att koka upp lite linsgryta som vi skulle ha till
matlåda. Det visade sig sen att Martin inte alls gillade det, men han smakade iaf=)
Så till lunch idag åt jag linsgryta som verkligen inte är något vackert för ögat med
ack så gott!(och nyttigt)

Ikväll blev det springrundan för första gången på över en vecka.( Det har varit så kallt
så jag har inte vågat) Nu sitter jag och äter på en god rotfruktsoppa!
Så idag har jag bombat min kropp med vegetarisk mat och härlig frisk luft, nu somnar
man gott senare..




Roligt med alla inredningsprogram som är igång igen!


Kommentarer
Postat av: siv

Vad gott det ser ut.Har Du buljongtärning i. Men Du kan väl det där.Jag har ett recept på en s.k.bantarsoppa som man gör mycket av.Gott,gotti,gott,gott.Kram

2010-01-13 @ 10:56:04
URL: http://www.malinelvira.blogspot.com
Postat av: Ebbe

Vad kräsen du är, morbror! Linssoppa är ju jättegott. Jag hoppas verkligen att du bjuder på det ngn gång, men gör det gärna när pappa inte är med, för annars äter han upp allt.. hehe...

/

Ebbe

2010-01-13 @ 19:42:23
Postat av: Iza

Älskar linssoppa:) Gott och mättande. Soppan på bilden såg också riktigt goood ut. Kramar

2010-01-14 @ 18:54:37
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0