Sydafrika och Iphone

Inspirationskursen igår va verkligen bra! Det var en av ägarna till företaget som va där. Vilken kvinna. Vit sydafrikansk kvinna i 40 års åldern som bara sprudla energi. Hon var uppväxt ute på landet precis intill "the bushpeople" Hon visade bilder från dessa fantastiska ställen. Dit vill jag åka!!










Jag var helt pumpad med glädje och inspiration när jag hämta upp Martin för att åka vidare till Malmö. Väl där bjöds det på mat och dryck! Sen hölls det även ett föredrag på nästan en timme om fönster (!). Det var där min laddning gick ur mig...haha. Men så snart filmen började så blev jag pigg igen! Filmen var bättre andra gången då jag hann med all smådetaljer osv.
Ja just det, jag hämtade ut min nya telefon igår oxå=) Jag föll för trycket jag med...Iphone!



"Det är bättre att sova på en liten matta än bara på jorden"






Kommentarer
Postat av: Christin

iPhone rules!!!

Kram Christin

2010-02-11 @ 09:35:32
URL: http://barachristin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det kan vara svårt det där med att inte falla för trycket ibland.. :)



Kram Kram

2010-02-11 @ 21:33:26
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0