Tiden flyger iväg!

Ja tiden går verkligen fort! Veckorna susar förbi och helgen märker man knappt...

Idag ska det bli 25 grader ute med klarblå himmel och bländande sol. Men annars så känns det osm om hösten är på ingång. Vilket jag älskar! Hösten är min aboluta favoritårstid och jag mår alltid så bra under denna period. Många blir ju lite höstdeppiga, men för mig är det helt tvärtom. Hösten är på någe vis ett nystart på året. Kanske kommer det ifrån när skolorna började efter ett långt sommarlov. Hur som helst har vi en riktigt fin tid framför oss=)



Älsklingen har oxå gått och blivit något äldre- 25 år! Det firade vi lite i söndags
med pizzamat och bingo=)


Hoppas du får en fin dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Anna*

Hej min fina vän!Jag kna bara hålla med dig älskar oxå hösten nu och allt vad som händer. Kunna tända lite ljus hemma. Dricka varmt te och mysa under täcket=) Ta härliga höst promenader..=) Du snart ses vi=) Puss kramar

2009-09-03 @ 13:08:54
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0