Onsdag

Ja jag har sagt det och jag säger det igen, gud va veckorna går fort. Huxflux så har en hel vecka gått. För min del så utrymms mina veckor med jobb, kvällspromenader och mys i soffan. Hösten är härlig på så vis att det dåliga samvetet inte är lika intensivt som på sommaren. Om man t ex skulle hamna i soffan direkt efter maten och sen inte orka resa sig förrän det är dax att sussa..ne hösten är för härlig på så vis=)



Lite onsdagspyssel.



Idag har jag varit ledig. Skönt skönt. Sov länge, åt frukost länge och hade en riktigt mysig förmiddag. Sen bar det iväg in till Landskrona för att besiktiga Saaben. Och det gick som smort, helt felfri=) Som tur va. Sen åkte jag förbi Veris på jobb och åt lunch. Kebab i pita, mums!
Sen har det klart blivit lite pyssel här hemma, sen snabbrunda med damsugarn och lite annat fix som oxå behövs ni vet.

Martin är på väg hem nu och vi ska iväg hem till Chefen och kolla deras nya fina hus, spännande!


Här är jag i lördags framåt småtimmarna. Det var Anders, Nicklas och Mats som hade sin 25 årfest, alltså 75 års fest. Det var kanonbra, god mat (med hjälp av deras snälla föräldrar) Fint sällskap och mycket dans och tjohej kvällen lång. En riktigt toppkväll.



Kommentarer
Postat av: Ebbe

Ja, det var nog roligt i lördags... Jag skickade sms till er vid 11, när jag stod utan för ert fönster och kallade på arkin.... Ni svarade vid 8 på kvällen..../Ebbe

2009-10-21 @ 19:34:36
Postat av: Ida

hehe, ojdå, nästa gång lovar vi att ha mer koll på våra mobiltelefoner=)

2009-10-21 @ 20:01:30
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin kreation, din lilla pysselmaja:) Mysigt me tända ljus. kramar

2009-10-22 @ 12:06:41
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: sivan farmor

vilken fin klänning, ny eller?kram farmor

2009-10-23 @ 17:30:14
URL: http://www.puttelinas.se
Postat av: Ida

Tack flizis!



Ja farmor den e ny, tack=)

2009-10-23 @ 21:14:37
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0