Kärt återseende!

Ja jag var ju tvungen att hälsa på Fitri och Timmy när Jag ändå
var hemma. Dem har ju köpt huset där jag växte upp! Det var så
himla kul att se sitt gamla hem. Men så litet det hade blivit, eller
är jag som blivit STOR?

Jag var iaf tvungen att sno två bilder ifrån Fitris blogg, då jag inte tog några själv!

Panter-tanter på kafferep!


Ett av deras bedårande barn! Milo var så söt så det var nära att jag snodde med honom!


Det var toppen att få träffa familjen och även se huset! Tack för titten!


Idag är det tisdag!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Haha...jäkla kärring som snor mina bilder ;P

Det var kul att ni titta förbi. Alltid välkommen!

Kram..

2009-05-05 @ 10:29:55
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0