Vi har ju semester!

Hehe. Nu har vi semester!


Och den kunde inte börjat bättre. Först så var min älskade farmor och farfar på besök, och egentligen skulle dem ha åkt hem redan på fredagen, men jag övertalade dem att stanna en natt till. Mysigt! På fredagen kom min kära Jennie. Så kul att ha henne här!

På lördagen blev det shopping och fika på dagen sen blev det partaj i Helsingborg på kvällen! Igår var det den stora slappardagen!


Att få ha såna vänner som Jennie betyder allt! Hon är en såå fin vän som
man alltid har kul med!


Idag har vi varit iväg på Centersyd och inhandlat inlineshjälm. Jodå, för att man ska skydda det lilla man har=) Det är roligare att åka om man vågar ta i lite.

Ikväll blir dte grill hos Puckens Therese. Sen bär det inåt Helsingborg för att gå på måndagsklubben. Vi har ju semester!

Ta hand om er där ute!

Idag grattar vi min käre farfar på hans födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild på er!

Hoppas ni får en fortsatt bra semester!



Kram kram

2009-07-27 @ 22:12:18
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0