tråkigaste...

Hej! Jag vet att denna blogg just nu kanske kan vara den tråkigaste. Men för tillfället så är inspirationen som bortblåst. Önskar jag hade en massa ide´er för hur jag skulle kunna göra detta lilla kryp in till en mysigt och rolig läsning...
Min kameraladdare är funnen och den är hemma hos syster så den ska bara flyga hit och sen kan jag börja fota igen, jag känner mig helt tom utan min kamera. Tråkigt att bara skriva här, man vill ju visa bilder!

Gissa vad vi ska göra idag? Ja titta på hus. Hihi. Alltid lika kul faktiskt. Detta hus som vi ska kolla på idag är ett helt annat än dem andra vi tittat på. Det är ett renoveringsobjekt och allt hänger på om möjligheterna finns och att man får den där känslan! Spännande iaf.





Lite inspirationsbilder. Tror ni min älskade går med på denna fiiiina vintage stil? Inte!? Haha.

Nu är det snart bara en vecka kvar tills semestern börjar!!! Nog gillar jag mitt jobb, men tacka vet jag semester. Speciellt när man får den tillsammans med mitt hjärta!



Livet är ingenting utan vänskap!


Kommentarer
Postat av: caroline

den där sista meningen är verkligen sann... vi måste ses snart vännen!!

2009-07-16 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0