Sommarlov

Ja förlåt för jag uppdaterar bloggen dåligt. Men det är nog liten sommarlov här ett tag. Just nu är det bara jobb, jobb, jobb som gäller. Min komanjon har gått på semester och det märks att man får ta det mesta i salongen själv. Dock är jag ju inte helt själv vilket är skönt=)

Annars är vi inne i huscirkusen. Alla ni som har köpt hus vet kanske vad det innebär. Det är superspännande och kul men samtidigt så tar det väldigt på krafterna. Man vill ju ha det perfekta huset ju! Vi vill ha ett nytt hem där vi ska bo en stor del av vårat liv och det måste ju bli rätt på alla sätt. Men jag tror att när det är meningen för oss så dyker huset upp!

Idag börjar Landskronakarnevalen. Och då är full fart fram till söndag i staden! Det är den största helgen på sommaren för alla landskronabor. Så det blir nog en liten tripp in dit för att se vad det finns att bjuda på=)



Ikväll t.ex så uppträder timbaktu=)


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Jag vet vad du menar tjejen...man orkar ju inte ständigt fixa med bloggen när det är så mkt runtomkring ;) Hoppas allt är bra annars? Hur går det med hussökandet...var ni på visningen i söndags? Jag vet hur svårt o smått tärande det är. Man vill så mkt...men det ska ju kännas helt rätt oxå. Inte ta första bästa hus för att viljan är så stark. Som du säger...när tiden är inne så kmr ni hitta rätt =) Kmr du hem ngt mer i sommar??

Sköt om er o lycka till på alla visningar!! Kraam...

2009-07-09 @ 09:48:16
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0