Lugn och fin!

Åh denna helg har verkligen gott i lugnets tecken. Helt underbart! Mamma kom hit i torsdagskväll. Då åt vi gott och slappa resten av kvällen. Sen på fredagen så blev det en tripp till Malmö och efter det la vi oss här utanför i gröngräset och bara njöt av det fina vädret. Så mysigt att få kunna prata i lugn och ro om allt och ingeting. På kvällen våldgästa vi Martins mamma. Det blev lite grill och gott. Och vi hade sån tur att resten av syskonskaran med familjer oxå kom förbi en sväng. Kul för mamma och träffa dem, och hon blev nog lika förälskad som jag är=)

Igår jobbade jag en liten stund och sen blev det stranden en liten stund. Men helt ärligt så var det FÖR varmt. Inte en enda vindpust. Och jag hade ingen bikini med mig så jag kunde inte heller svalka mig. så rätt snart begav vi oss hemåt till skuggan under ett träd. Där låg vi säkert i 4 timmar och bara njöt. Lilla Cloetta var såklart med. Hon älskar att vara ute. Längtar tills vi flyttar och får en hel tomt för sig själv.
Resten av kvällen blev soffläga till en bra film! Perfekt!

Idag har jag varit uppe med tvätten. Skönt att gå upp före dem andra. Gick en sväng till affären och köpte jordgubbar. Den godaste söndagsfrukosten!




Idag vankas det yttligare för en spännande visning=) Sen ikväll blir det invigning av Hasses nya och fina grill som han har gjort helt själv!


Ha en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0