Vardagslyx..

...är att ta sig ett riktigt varmt bad. Tända lite ljus, en massa skumbad och en bra bok!

Att gå och lägga sig nyduchad i en nybäddad säng är bland det skönaste. Då somnar man gott! Det kommer jag nog göra ändå. Är så trött nu på kvällarna. Märks att det tar nån vecka att komma in vardagen igen. Men det ger nog med sig snart- kanske när dessa gråa dagar är över. Idag har det varit tjock dimma hela dagen. Riktigt läskigt att köra hem ikväll. Men tar man det bara lugnt så kommer så småningom fram.

Nu ska jag gosa med min lilla lortgris! Han har fixat med sin bil ikväll och när han kom hem så var han helt svart i ansiktigt! Min händiga man!


Maj maj måne, jag kan lura dig ända till Skåne!



Kommentarer
Postat av: malin

Har han lagt in bilen på garaget.se? :D:D

2009-01-15 @ 08:19:51
Postat av: Fitri

Ni är så himla fina tillsammans...du o din lilla lortgris ;)

Hoppas allt är fint med er?

Kramar..

2009-01-15 @ 08:41:08
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: familjen Hedin

Hej sötnosar

Hoppas att allt é bra med er. själv är vi hemma med en febrig tjej, hon har haft feber sen i söndags. Vi får höras under dagen med present till mamma. kramiz

2009-01-15 @ 09:41:46
Postat av: Ida

Malin- det är den otroligt snygga forden han har meckat med, men han ville inte lägga ut den på garaget, det kan ju bli en viss avudsjuka då! Haha!



2009-01-15 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0