Ladda batterier!

Och så va det söndag...

Nu har tre härliga semesterveckor gott. Och vi satt här i soffan igårkväll och pratade om att det har varit en kanonsemester! Tiden har ändå inte gått alltför snabbt och vi har gjort dem saker som vi velat göra, plus att vi bara har kunnat slappa lite oxå=)

Igår när jag vakna så va jag inte alls pigg. Det stack och hade sig i halsen, huvudet var sprängfärdigt. Så efter frukosten så va det bara att gå och lägga sig igen. Sen sov jag. Hela dagen. Martin va iväg en sväng ute till kusinJonas, och när han kom hem vid 17 tidan, ja då sov jag fortfarande. Dessa timmar igår var nog välbehövliga för idag mår jag MYCKET bättre. Skönt när det går åt rätt håll.

Idag är det lite av en mysdag. Vi har ätit en lång frukost och jag smuttar fortfarande på mitt kaffe. Snart ska vi ge oss ut på en lite inlinesfärd=) Sen ska vi på teater, Det susar i säven med Martins jobb. Trevligt trevligt! Precis lagom att avsluta dessa veckorna med. Vi ser det som en ladda batterierdag...


Sen när sommaren går mot sitt slut så kan man gå tillbaka till
härliga minnen av bad och sol!


Min älskade badkruka kan iaf skryta med att han doppade fötterna.

Se upp i "backen", nu blir det en inlinestur!




Kommentarer
Postat av: Iza

Härlig sommarbild på dig min vän:) Åh vad jag vill bada när jag ser den bilden. Känns som det snart är höst:(

2009-08-18 @ 17:19:11
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0