Soffpotatisen

Ja jag kom ju på att det va tisdag idag. Jag var helt inne på en kvällprommenad efter middagen. Men när jag råka se att det strax va dax för Äntligen hemma...ja då gick det ju inte. Typiskt! Och efter det är det DHW och efter det är det ju Chrstine och efter det är det ju Brothers&Sisters. Och efter det...hehe ska jag sova!

Jag får istället fånga stunden och lägga mig tillrätta i soffan och njuta till alla dessa sköna program/serier. TV nörd? Ja jag tror det. Det kan inte hjälpas!


Idag har varit en härlig tisdag=)


Jag har mitt bästa sällskap i soffan oxå! Clöddis!


Kommentarer
Postat av: Iza

Äsch, promenad får det bli någon annan dag, går ju inte när det är sånt bra på Tv. Själv satt jag fastklistrad igår jag me...dubbel avsnitt av Desperate:)

2009-04-15 @ 16:55:55
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha kan känna igen det där med att TV gärna går före.. :)

Min pappa bor i lilla Munka Ljungby utanför Ängelholm. Mysigt litet samhälle typ som vhd :)



Kram kram

2009-04-15 @ 20:05:19
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0