Helgen!



Min helg har varit underbar och mysig!

I fredags var vi här hemma, jag och några killar. Åt pizza (jag tog fak en sallad denna gång, jo! det är sant). Kollade lite Idol och annat på TV:n. Somnade tidigt då jag laddade inför götbor!

Jobbade en kort tund på lödagen sen åke jag raka vägen up till härliga GBG. Där mötes jag av två pinglor som stod och vänta på perongen. Härligt att se dem trots att det inte var läne sedan. Helgen innebar FIKA, mys, fnitter (vi blir ju som 14 igen när vi ses).

   


På söndags morgonen blev vi bjudna på frukost hos Anna och Alex! Mums det var gott! Så fick jag mig en titt i deras nya lägenhet som var så fin.



 

Sedan åkte vi slutligen ner på stan igen och träffade min Sara! Va länge sedan vi sågs. Det var mysigt att få se henne en liten stund iaf.


Tack tjejer för en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhhh va avis ja blir....längtar också efter mina flickor ;)

2008-10-07 @ 11:26:10
Postat av: Sara

dt va jätte mysigt o ses gumman:-) dt måste vi göra om snart!!!!



puss

2008-10-07 @ 13:14:48
Postat av: caroline

ida.. vad hände med vår göteborgsresa??:/ du måste komma upp snart...börjar ju sakna dej lite vännen;)

2008-10-07 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0