Fredag!

Härliga fredag är här.

För mig är det ju bara min andra arbetsdag denna vecka så det
känns lite konstigt att veckan snart är över.

Jag jobbar morgondagen med, men efter det så bär det av mot
Göteborg! Jag ska passa på att träffa Anna och Iza, och förhoppningsvis
Sara oxå. Får åka med Mia hem sen på söndagen så då får man ju
passa på!

Ikväll blir det städ och fix här hemma. Snickarna och målarna har varit här
och jobbat hela veckan. Och idag är taket äntligen färdigt! Ska bli skönt att
känna att rummet är heeelt klart.

Nu är dax för morgonkaffe!

Trevlig fredag!


Jag och min bästa mamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi:)..Såklart räknar jag ner dagarna tills du kommer. Vi får höras ikväll om vilken tid du kommer. Massa kramar

2008-10-03 @ 10:53:15
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0