Dålig uppdatering

Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera.

Helgen var en riktig myshelg!

I fredags var vi hemma hos Ebbe och hade fredagsmys, med god mat som pappa Mattias lagat och idol på tv:n. Perfekt avslut på veckan! Alltid kul att få lite tid med busEbbe=)

I lördags var det först jobb, sedan lite shopping. Efter det var det bara att förbereda inför kvällen. Sofie och Johan kom hit och vi åt mat, spelade spel och hade en jättetrevlig kväll! Vi satt ute på balkongen hela kvällen. Känns så skönt att man fortfarande kan få njuta av det extra rummet. Vi var dock tvugna att ha igång det lilla elementet och en hel del ljus. Mys!

I söndags var vi lite sega, men ändå så rastlösa. Så vi åkte ut till Kävlinges golfbana och slog lite på ranchen. Jag har gjort det 1 (!) gång innan. Jag tycker det är svårt. Men kul. Så får jag göra det lite fler gånger så kommer jag nog bli proffs! Haha! Efter det så åkte vi hem till Sofie och Johan, vi var så nyfikna på deras lilla tillskott. Bruno!
    
Jag måste nog jobba lite mer med knäna där....

 
Hur söööt kan man vara!

Idag är det ledig dag. Passar perfekt att vara hemma idag. Riktigt grå dag idag. Mysdag. Innedag. Men jag ska snart klä på mig för att gå en liten runda iaf. Måste ha en dos med frisk luft!



I helgen ska vi upp till mamma och fira lillebror som blir stor. 18 år! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0