weekend

Helgen har varit skön. I fredags avslutade vi veckan med pizzamat med Lilja Och Mette =) Vi kollade Så ska det låta och satt och pratade. I lördags så jobbade jag och efter det så hämtade Martin upp mig direkt och så åkte vi till Mamlö och gick på Hem och villa-mässan. Det var några riktigt läckra föremål som vi drömde oss bort att ha i vårat hus. Hihi!

När vi kom hem vilade vi lite. Sen åkte vi och köpte kinamat. Sen umgick vi här hemma med Caroline och Lilja. Vi kolla ju så klart melodifestivalen. Ha va roligt det är att inte Carola går vidare. Asså det hade ju inte gjort mig något. Deras låt va inte jättebra, så egentligen varfrö ska dem gå vidare bara för att dem är dem?! Jag tyckte iaf att Nordmans låt va bra!

Idag hade vi sovmorgon! Det bästa som kan hända mig en söndags morgon är att jag vaknar till av att Martin går upp. Jag sover vidare. Sen vaknar jag nästa gång av att han kommer tillbaka. En svag kaffedoft känns. Man kliver upp och älsklingen har diskat efter gårkvällen och satt på kaffe! Hehe. Jag vet att jag tjatar om det men han är helt enkelt underbar!

Om ett tag ska vi på kalas hos svägerskan Åsa som fyller! Ska bli trevligt!

image459


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0