hur kan man bara se ut så där?

Denna tid på året känner man sig så blek. Man bara längtar till värmen och solen. Jag brukar själv känna att lite färg gör mig piggare. Det är roligare och sminka sig, ja eller huvudtaget se sig själv i spegeln. Hehe.

Jag har ju turen att ha en spray-dusch på jobbet som jag kan utnyttja när som helst jag vill. Jag får ju mina infall att spraya sig. Och genast så känner jag mig piggare. Sen finns det ju många bra brun-utan-sol ute på marknaden att använda lite då och då.

image472
Synd att hon som har råd ska gå runt och se ut så där!

Igår blev det mys-hemmakväll med killarna. De lagade god mat och det är ju inte fel. Trevligt, men ibland är till och med jag lite väl pryd för deras fasoner! Hehe!

Ikväll blir det kalas för Caroline som sagt. Ska bli trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0