Härligt väder!!

Underbart härligt väder det har vart idag! Jag va bara tvungen att få i mig lite frisk luft och lite sol i ansiktet. Så jag en promenad på lunchen. Det var uppiggande och avkopplande. Något jag kommer göra fler ggr, dem soliga dagarna...

Nu när jag kom hem så låg det ett brev ifrån frisörakademin innanför dörren. "Tack för en trevlig intervju. Som du vet var det många som sökte och vi måste tyvärr medela att du ej har blivit antagen till agusti 08. Men vi kan därimot glädja dig med att du är antagen till utbildningen i januari 2009."

Det är som om dem läste mina tankar. Allt jag behövde var lite tid. Få jobba i ett år osv. Och titta, nu blir det ju precis som mina planer. Skönt att jag har tid på mig att fundera...även om jag vet att det är detta jag vill göra! Jag blev iaf jätteglad!

Ikväll ska jag iväg och bugga! Jag ska börja på buggkurs med Malin. Det ska bli superkul.


Dagens bästa:  När jag kommer ner till min bil imorså så har världens bästa älsklingen skrapat mina rutor. Tänk så lite som kan göra en glad!!


Kommentarer
Postat av: Joel

Congrats! =)

2008-01-22 @ 20:42:17
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Izaaaa

Gratulerar vännen! Va härligt att det blev som du ville. Massa kramar!!!!

2008-01-22 @ 23:37:20
Postat av: martina

finns en utbildning i malmö som jag ska gå. verkar vara en fin skola! leephair.se. läste om att du blev antagen 2009.. dessutom är leephair billigare.. tänkte bara tipsa :)

2008-02-19 @ 16:03:55
URL: http://graaow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0