Allt gick kanon!

Jag har en egenskap som man verkligen kan tycka en dålig egenskap. Bra på att ljuga! Inget jag annars använder mig av. Men inför resan ner till Götet så var det en riktigt fördel. Jag ljög ihop att jag o Martin skulle komma upp på lördagen för jag va tvungen och jobba osv. Jag körde verkligen på som om det va så. Anna anade inget. Sista gången jag prata med henne va vid halv sjutiden. Då sa jag att jag skulle åka och handla lite fredags middag, kanske ta ett glas vin osv. Men bara en hlavtimma där efter så satt jag i bilen på väg till henne!

När själva överraskningsmomentet kom så satt dem på en pub med helglasade väggar utmot gatan. Perfekt! där dök jag upp mitt framför henne! haha. Obeskrivlig min!

Det blev en lugn kväll för att orka med kvällens bravader! Nu är det fix och don här hemma. Nu ska vi göra oss partyfina!

         

Lite bilder  :)

Kommentarer
Postat av: Joel

Så din filosofi är alltså att det är starkt befogat att ljuga ibland? :P haha

2008-01-05 @ 16:44:00
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0