Hemmafixare

Jag har länge pratat ( för det meste med mig själv men iaf) om att ändra min hårfärg. Har varit blond så länge. Skulle vilja känna lite ändring på hårfronten. Igår när jag och Marin var ute och gick, och när vi samtidigt låste ut oss helt. Och fick klättra in genom en stege. På promenaden då gick vi förbi affären. Och jag köpte hårfärg. Ljusbrun- perfekt, för jag vill inte bli så mörk. Hej och hopp, det blev ganska mörkt vill jag lova. Haha. Ja jag vet, typsik sån "hemmafixare" men när jag får för mig en sak så ska det bli nu. Och det blev det.


Förbise att jag är nyvaken just här.

Vet att jag inte "är" någon brunett. Men det där handlar om en vanesak. Det tar lite tid att vänja mig, men än så länge känns det superbra!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det blev superfint! Kram kram

2008-08-14 @ 13:48:55
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Anna=)

Hej gumman!Toppen fint blev det ju du passar verkligen i det!Det gör så mycket för håret när man gör lite slingor. Hoppas du mår bra!Puss kramar saknar dig

2008-08-14 @ 16:59:41
Postat av: caroline

va fint det blev:)

2008-08-15 @ 14:00:55
Postat av: caroline

va fint det blev:)

2008-08-15 @ 14:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0