Saknar

image215

Saknar.



Förövrigt har jag inte mycke till övers för handelskassan. Haha. Men jag är ändå trevlig och glad, precis som hon på andra sidan luren.... Tur att hon inte såg mig. Ha.Dagen idag består av lite tvättande, missade först tiden, men kom på det i sista sekund. Hann iaf tvätta ett par tvättar. Fixa med papper. tänkte jag skulle hinna med ut och gå oxå. Väldigt skönt väder idag. Har bra med energi idag. Har lust att sätta mig ner med symaskinen oxå, får se vad jag gör.

Jag har en funderingEller snarare en fundering om ett beslut som jag ska ta.  Vet inte hur jag ska ta mig an den bara. Måste nog diskutera detta med min sambo, och se om han har något som gör mig vettigare.

Än så länge så trivs jag fortfarande hur bra som helst här nere i södra Sverige. Känns lite som om jag alltid bott här. Börjar dock sakna min familj (tro det eller ej, till och med syster, hihi) Här om natten drömde jag att mamma och jag öppna en salong här nere och att dem alla flyttade ner. Det var en bra dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0