På rätt väg

Kom precis hem efter en timmas runda. Det är verkligen underbart ute nu denna års tid. Inte för varmt, och inte för kallt. Eftersom det numera mörknar tidigt så gäller det att gå rätt väg, alltså på upplysta gator. Och hela finessen med att vara ute och gå så här på kvällen är att man kan tjuvkika in hos alla. eh, det tycker jag är trevligt. Se hur alla familjer liver kvällsliv och slappar framför tv:n. Idag hade jag bra musik i lurarna och jag skulle nog kunna gå lika långt till. Hade sån energi. Dock försvann den nu när jag kom hem och satte mig. Nu blir det hopp in i duchen och sen ligga i soffan. Älsklingen är och kollar fotboll med sina grabs. 

                                                                       image219

Pratade med Bruno förut, och vi kläckte en riktigt bra idé. Vi måste se till att våra planer följ hela vägen! Saknar er både så mycket! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0